Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~AJenny | użytkownik

imię i nazwisko adresRzeszów zarejestrowany01.11.2007 @13:03:56 ostatnio na stronie04.03.2013 @19:57:22



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5550936
digarty0 komentarze104 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dydu    08.05.2009 @00:36:32
dzięki
~setian999    30.03.2009 @16:50:06
a no to oki, moja pomyłka, przepraszam w takim razie. ale radziłbym poszukać 'kopii' u kpgoś z digartu bo widziałem taki sam i mi się nie wydawało bo bym nie pisał tak w przeciwnym wypadku
~kubbk    12.12.2008 @20:57:42
Tak, cały dolny korytarz jest w tych pracach z pejzażu i dziś było podobno ogłoszenie wyników.
~grzegoszwu    30.07.2008 @00:26:39
ee happy birthday :P
~marcelinak    22.06.2008 @15:09:23
Ankaskad to profilowe niezapomniany plener i powroty o 4 nad ranem
~Asula    10.06.2008 @20:44:38
Tu się zgodzę. Profesorka Sondej odeszła i coraz nudniej. Dobrze że jeszcze Kuchniak został. Pozdrów go od całej grupy 1 4B :P. . A co teraz na snycerstwie robicie? Aha i jeszcze jedno pytanie kto cie uczy malarstwa?
~Asula    10.06.2008 @18:08:12
...... No tak... to samo co rok . Ty jesteś na snycerstwie? Jak tam Kuchniak ?
~Asula    10.06.2008 @18:01:48
spoko... Co tam w szkole?
~Jagda    03.06.2008 @19:33:11
o :D
~JIMMMI    27.05.2008 @14:20:56
no tak jak mówisz........
~JIMMMI    25.05.2008 @13:17:51
siema niewiem kim jesteś ale ja ostatnio piłem wino ze ślimakiem na rynku. pozdrawiam
~ALDONA47    31.03.2008 @00:11:07
Podziwiam Twój talent. Pozdrawiam
_______
www//malarstwo-horoszewicz.pl.tl
~klamsi    30.03.2008 @16:40:11
:D:D:D:D
~marcelinak    30.03.2008 @12:33:36
mam już mały pomysł na etykietke, ale z nazwy nie moge jakoś wymyslic chmielu u mnie nie brakuje, wiec mamy z czego produkować, a tak też sobie mysle ze duzo cukrowych baranków wielkanocnych zostało po świetach.... moze by tak połaczyc je z drożdżami i wodą? napewno była by mocna cola% :D
~metaljar    29.03.2008 @21:27:15
Może nie znasz sławnego powiedzonka prof. Wiśniewskiego ale zacytuje "Bardzo mnie to cieszy"- brak mi niestety jego intonacji głosowej ale poza tym przekazałem to poprawniepozdrawiam
~marcelinak    29.03.2008 @20:46:27
dzięki za komentarz podtrzymujesz mnie na duchuostatnio i w moim zyciu i twórczosci jakiś nieurodzaj i zły czas:P
~marcelinak    21.03.2008 @20:19:46
Anka to zdjecie nadawało by sie na etykietke piwajak chcesz to ja moge zajac sie ogolnie produkcja i rozlewaniem piwa, a ty etykietkami, kogos zatrudnimy na skup butelek i rozkrecimy rodzinny interes:D
~enjoylife    21.03.2008 @13:22:18
dzięki
-ewwuska    20.03.2008 @14:15:13
nie ma za co
~Wojtky    09.03.2008 @20:57:15
Świat jest mały jak widzę
~Wojtky    09.03.2008 @19:45:41
w PSie kontrast zwiekszam jedynie
~Shiyoto    01.02.2008 @18:59:52
hahah zobacz moje profilowe :D
~poezja    20.01.2008 @13:25:57
a leci obijam sie jak tylko moge :D
~poezja    20.01.2008 @13:25:02
/ dodaj coś nowego
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt